2015. szeptember 3., csütörtök

HAUL | Augusztus

2015. szeptember 3., csütörtök
Hello Lányok!

Az augusztus eseményekben nem szenvedett hiányt, ezért is csak most üzemel újra a blog. Egy hetet kint nyaraltam Ausztriába. A vásárolt dolgok nagy része is onnan van. 


Balea Intenzív regeneráló sampon | Vanília kivonattal és mandulaolajjal

Igénybevett, károsodott hajra ajánlják. Az én hajamat eddig egy sampon se nagyon tette helyre, így ettől se vártam csodát. amit egy sampontól elvárunk, azt teljesíti. Szépen tisztít, s nem szárít. Még egy Euro sem volt. Az illatáért meg oda és vissza vagyok. S még másnap is érzem.

Balea Intenzív regeneráló balzsam | Vanília kivonattal és mandulaolajjal

Szinte ugyan azt tudom elmondani, mint a samponról. Könnyebbé teszi a kifésülést, de lényegében ennyi.

Ebelin körömlakklemosó - acetonmentes

Nem győzött meg, maradok az Isana-nál.


Maybelline Fit me! púder
5 euro-ra volt leárazva a kinti DM-ben (uge itthon nem kapni..) s megragadtam az alkalmat :) Jó vétel volt, abszolut megérte. Szépen mattít, de pont annyira, hog ne legyen se por se maszk-hatás.

Manhattan Khol Kajal szemceruza
Még az előző Manhattan szemceruzám fele még meg volt, csak voltam olyan ügyes és beleejtettem a lefolyóba ?! )mert mosdókagylónál kell sminkelni...) gy kellett venni eÉbenfekete, és elég tartós. 


Cikk-cakk mintás kardigán:

New Yorker-es szerzemény, féláron volt 2000 Ft. Már régóta szemezgettem, ennyiért nem hagytam ott, főleg, hogy utolsó darab volt :D

Hello Weekend póló
Kinti zsákmány, leárazva volt 4 euro körül. Bőven megérte. Szinte csak ebben vagyok :D

Trikók:
Kellettek bacis cuccok így 1290/db-ért jött velem egy fekete és egy fehér trikó. Kényelmesek is, ami ugye nem hátrány. :)


Dresdner Essenz - csoki-áfonya fürdősó
Még nem próbáltam, így véleményt nem tudok mondani. Csomagoláson keresztül lehetett érezni a mennyei illatát, ezért is vettem meg. Csoki nyamm áfonya nyamm, kettő együtt: MENNYORSZÁG :D



Balea mogyorós testvaj:

Nem fogom részletezni, írtam már róla >itt< az illata awhh. I-M-Á-D-O-M-.

Legyetek jók! :)

XOXO, Ria


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

VIN•RIA © 2013-2015