2015. augusztus 20., csütörtök

Júliusi kedvencek

2015. augusztus 20., csütörtök



Hello Lányok!

Közel egy év kihagyás után újra megnyílt a blog. Előbb visszatértem volna, de sűrű volt ez a pár hónap. Igaz már annyira nem aktuális, de mégis megosztanám Veletek a júliusban kedvencé vált termékeket.

Az első amit megemlítenék az rögtön két parfüm, az egyik a Tom Tailor - East Coast Club parfümje. Nem vagyok jó illatelemzésbe, ezért nem is nagyon mélyednék el benne. Gyümölcsös-virágos jegyek találhatóak benne, édeskés illata pont hozzám illik. Nagyon megszerettem, s szinte mindig ezzel fújom be magam. 6-7 óráig érzem magamon.

A másik  a Brunani Diablo, ami a Bruno Banani - Dangerous Woman utánzata. Aki nem szereti a kókuszt, vagy vaníliát az ne vegye meg. Én mindkettőt imádom, s számomra csillagos ötös. Nem a legtartósabb, de 4-5 órán át lehet érezni.

Ha már illatok, akkor megejtek pár szót a Dove Go fresh deo spray-ről. Számomra az egyik legjobb dezodorok közé tartozik. Meglepő volt, mivel nem a kedvenc márkám a Dove. Kellemesen csalódtam. Amit tudnia kell egy deo spra-nek azt ez tudja. Nekem ennél több nem kell. Persze az illatról se feledkezzünk meg. Ebben az esetben a gránátalma kapott szerepet.


A Baleától már több termék is a szívemhez nőtt, s most sincs ez másképp. Jó termékei vannak, pénztárcabarát árakon. 

A kókusz nálam a nyár elengedhetetlen kelléke. Frissítő zuhany kókusz-mennyorágban. A Balea megint alkotott, mikor a barackot kombinálták a kókusszal. Mindkettő jól érződik a tusfürdőben, s egyáltalán nem émelyítő. Nem is ragoznám tovább. IMÁDOM :)

A papajás folyékony szappanról nem is beszélve. Krémes, eszement finom illata van, igaz nekem leginkább a barackra emlékeztetett. Ez lett a kézmosó a fürdőszobában. :)


A körömlakkok sem maradtak ki a nyárból. szintén két termék lett a legtöbbször használva. A Lovely Ibiza lakkról már olvashattatok korábban. Mivel homoklakk, a tengerpart jut mindig az eszembe. Neon pink árnyalata pedig a fesztiválszezont a sok programot és pezsgést. Csupa vidámság :)

A holografikus lakkok közül a Rival de Loup oung Holo Nails - Dreamland lett a kedvencem. Rózsaszínes árnyalat, fényben enyhén csillámló. Hamar megszárad még két rétegnél is, ami mersze kell. Plusz pont ezért. 


Sminkekből se maradhatott ki egy termék sem. Leginkább a nyár színei köszöntek vissza ebben a hónapban. 

Catrice Pure Shine Colour Lip Balm - 020 Rusty In Peace 
A szortimentfrissítés alkalmával került a leértékelt termékek közé, így az én kezembe is. Hidratál szép fényt ad az ajkaknak. Nagyon megszerettem, mivel szájfényként és ajakbalzsamként is jól funkcionál. A szám színéhez pedig jól illeszkedik. 

Avon Colortrend ajakceruza - rose kisses
Nem a legtartósabb kencék közé tartozik, viszont a színe miatt sokat használtam. Leheletnyi fényt is ad, s egyáltalán nem szárít.

Lovely Golden Glow bronzosító
Még mindig ez nálam A Bronzosító. Aranyló csillámai igaz nem nagyon látszanak a bőrön, viszont egy bronzos fényt kölcsönöznek. Nyáron főleg alapkellék volt. 

Catrice definign Blush - Apropos Apricot
A bőrtónusomhoz jól illeszkedik. Barackos árnyalata természetes pírt ad az arcnak. 

Rimmel - Stay Matte púder - 003 Peach glow
Az egyik legjobb púder, amit eddig használtam. Mattít, viszont nem kelt porhatást. Az alapozót tartósabbá teszi, egy átlagos napot kibír. 


Ezek lettek volna a Kedvenceim júliusban. Nektel mik voltak a kedvenceitek? 
XOXO, Ria :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

VIN•RIA © 2013-2015