2014. november 8., szombat

HAUL | Ebay

2014. november 8., szombat



Sziasztok Lányok!

Megérkezett az utóbbi egy két héten az Ebay-es rendeléseim, egyet kivéve. Egy ecsetet még rendeltem, de kedden lejár a határidő, ha addig nem érkezik meg, visszakérem a pénzem. De lássuk is, miket szereztem be :)

Az egyik egy virágos nyaklánc, mindenhol kb 500 forint körül volt, de én megtaláltam fele annyiért. Időben megérkezett, max 2-3 napot csúszott. Régóta nézegettem ilyen nyakláncokat. A kötött, egyszerű kardigánokhoz és felsőkhöz szerintem jól passzol. Feldobja az egyszerű pólókat is.  ITT meg tudjátok Ti is rendelni. 



Csalódás is ért, mivel törött, illetve hiányos terméket is kaptam. Nagyon sajnálom, írni fogok az eladónak, hogy küldjön újat, vagy térítse vissza a pénzem. Ajándéknak szántam pedig. Még az is csalódás, hogy a képen ezüst színű volt, nem bronzos... Nem adok meg ennél linket, nehogy Ti is pórul járjatok.


A legnagyobb kedvenc, amit nagyon vártam az ez a pénztárca. Tudom, hogy egy olcsó Louis Viutton hasonmás, de nem érdekel más véleménye. Nekem tetszik és sosem adnék ki több százezreket egy pénztárcára. Abból a pénzből leteszem a jogsit pl.... ITT a link, ha valakinek tetszik ;)


Rendeltetek mostanában Ebay-ről? Ért titeket csalódás egy adott termék miatt?
XOXO, Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

VIN•RIA © 2013-2015