2014. november 9., vasárnap

DIY | Szemhéjalapozó

2014. november 9., vasárnap


Sziasztok Lányok!

A mai nap egy DIY poszttal jöttem, ami nem más, mint egy szemhéjalapozó. Nem nehéz elkészíteni, csak pár dologra van szükség.

- egy tégelyre
- korrektor
- alapozó
- egy nehezebb krém )én a Balea egyik testvaját használtam)
- 2 csepp olíva olaj / kókusz olaj (én ezt kihagytam, mivel zsíros a szemhéjam...)

Az arányokat én a saját szemhéjam típusához igazítottam. Nekem több korrektorra volt szükség, így egy sűrűbb masszát kaptam. Ha valaki folyékonyabbra szeretné, tegyen bele több alapozót. De a korrektorból legyen mindig egy picivel több. A krémből csak minimális mennyiségre van szükség. Egy napig hagytam állni, miután összekevertem az alapanyagokat. 



A Lovely nude makeup kit palettájából használtam az egyik színt. A bal oldali swatch-nál nincs alap, a jobb oldalinál pedig van. Szemmel láthatóan van különbség a kettő között. 


Ha nem akartok külön költeni szemhéjalapra, akkor könnyen el tudjátok Ti is készíteni otthon :)
XOXO, Ria

2 megjegyzés:

  1. Szia! Azt esetleg leírnád, hogy milyen alapozót és korrektort használtál pontosan? Tudom, hogy teljesen mindegy milyenből készítem, tehát, ami nekem van itthon, de azért kíváncsi vagyok! Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Korrektorból én egy Lora-sat használtam fel, mivel más nem volt itthon,. Ez egy stiftes korrektor volt. Alapozóból a Maybelline Affinitone-t használtam :) nagyon szívesen!

      Törlés

VIN•RIA © 2013-2015